Decydując się na zakupy u w naszym sklepie, zyskujesz pewność sprawnie przeprowadzonej transakcji.
Na naszych stronach znajdziesz ofertę narzędzi wyłącznie nowych, wysokiej jakości, w konkurencyjnych cenach.
Zapraszamy do zakupów wszystkich przedsiębiorców, którzy w swojej działalności potrzebują i używają narzędzi i elektronarzędzi wysokiej jakości. Na każdy zakupiony towar wystawiamy dokument sprzedaży.
Jeżeli opisy towaru nie są wystarczające, prosimy o kontakt bezpośredni z działem obsługi klienta, udzielimy możliwe jak najwięcej informacji jaka będzie Państwu potrzebna.
Zasady
1. Prowadzimy handel detaliczny jak i hurtowy.
2. W sklepie wystawione są narzędzia i akcesoria z oznaczeniem ich dostępności, niemniej samo wystawienie w witrynie nie stanowi oferty sprzedaży i w miarę wyczerpywania się zapasów albo trudności naszych dostawców mogą ulec zmianie terminy dostawy a w skrajnych wypadkach ceny. W takim wypadku upewnimy się, czy nadal są Państwo zainteresowani.
3. Nie przyjmujemy zwrotów towarów niewadliwych.
4. Wszystkie ceny podane w naszym Sklepie internetowym są cenami netto. Na każdy towar wystawiamy fakturę VAT lub FV na osobę fizyczną – prosimy o zaznaczenie właściwej opcji. W ostatniej fazie zamówienia pojawia się informacja o kwocie podatku VAT wg stawki zgodnej z aktualnie obowiązującymi przepisami. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt.
5. Zamówienia przyjmujemy poprzez:
- koszyk on-line www.vistools.pl
- pisząc na adres email: biuro@vistools.pl
- telefonicznie pod nr 506 904 028 lub 796 184 667
Wzór zamówienia do pobrania:
6. Warunkiem realizacji złożonego zamówienia jest podanie danych kontaktowych, które mogą być weryfikowane.
7. Nie łączymy zakupów więcej niż jednego przedsiębiorcy w jednym zamówieniu.
8. Na e-maile odpowiadamy wg kolejności, w zależności od liczby przychodzących do naszej skrzynki e-maili.
9. Zamówiony towar wysyłamy wg wyboru sposobu dostawy przez kontrahenta, na adres zgodny z formularzem zamówienia, zapłacony gotówką w siedzibie firmy lub po przedpłacie na konto.
10. Dla zaufanych odbiorców oferujemy zakupy z odroczonym terminem płatności. Oznacza to konieczność weryfikacji danych przedsiębiorcy. Złożenie wniosku o udzielenie terminu płatności oznacza też zgodę wnioskodawcy na weryfikację jego wiarygodności finansowej w szczególności w Krajowym Rejestrze Długów i rejestrze dłużników niewypłacalnych KRS. Jakiekolwiek opóźnienie choćby w części jednej płatności powoduje wykreślenie z listy zaufanych odbiorców.
11. Zamówienia złożone w dni robocze i potwierdzone przez nas do godz. 12:00 wysyłamy tego samego dnia, tak aby następnego dnia roboczego zamówiony towar mógł dotrzeć do Państwa. Wysyłka następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Niestandardowe zamówienia są realizowane indywiualnie.
12. Złożenie zamówienia oznacza akceptację naszych zasad.
13.Vistools jest uprawniona do odmowy przyjęcia zamówienia Klienta z uzasadnionych przyczyn, w szczególności w sytuacji, gdy:
- Klient w przeszłości złożył co najmniej dwukrotnie zamówienie, które nie zostało następnie przez Klienta odebrane bez wskazania przyczyn i bez poinformowania Vistools o odstąpieniu od umowy;
- okoliczności związane ze złożonym zamówieniem wskazują na możliwość oszustwa.
14.Vistools zastrzega sobie prawo wprowadzenia limitu zamówień określonych Produktów przez Klientów, w szczególności w wypadku oferowania takich Produktów w promocji. Ograniczenia zostaną każdorazowo wskazane na Stronie Sklepu Internetowego.
Wysyłka
1. Wszystkie przesyłki są dostarczane firmą kurierską DPD. Paczki posiadają ubezpieczenie, a historię transportu można obejrzeć na stronie internetowej.
2. W przypadku wyboru jako formę zapłaty "przedpłata" zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Sprzedawcy. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje automatycznie wygenerowane przez system potwierdzenie dokonania transakcji wraz z jej szczegółami. Po sprawdzeniu dostępności produktów w magazynie klient otrzyma dokładną informację o terminie dostawy oraz o szczegółach zamówienia.
3. W przypadku towarów nietypowych, sprowadzanych z zagranicy, wykonywanych lub sprowadzanych na specjalne zamówienie, albo mało popularnych i przez to niebędących w stałej ofercie, wymaga się przedpłaty ustalanej indywidualnie w wysokości od 30 do 50% ceny nawet od zaufanych klientów.
4. Zamówienie jest wiążące dla Sklepu od momentu łącznego spełnienia przez Klienta warunków: wpłaty przedpłaty oraz uzyskania potwierdzenia zamówienia przez Sklep.
5. Koszt dostawy wynika z poniższej tabeli:
|
Firma Kurierska DPD lub DPD Pickup |
|
|
Waga w kg |
Cena netto |
|
do 2,0 kg |
17,00 zł |
|
powyżej 2,0 do 5,0 kg |
19,00 zł |
|
powyżej 5,0 do 10,0 kg |
21,00 zł |
|
powyżej 10,0 do 15,0 kg |
21,00 zł |
|
powyżej 15,0 do 20,0 kg |
22,00 zł |
|
powyżej 20,0 do 25,0 kg |
23,00 zł |
|
powyżej 25,0 do 31,5 kg |
24,00 zł |
|
powyżej 31,5 do 40,0 kg |
68,00 zł |
|
powyżej 40,0 do 50,0 kg |
88,00 zł |
*Podane ceny są cenami netto
Zastrzega się, że w przypadku zamówień nietypowych koszty mogą być zmieniane.
Przy wartości zamówienia powyżej 1000 zł netto i wadze nie przekraczającej 5 kg koszt transportu pokrywa SPRZEDAWCA. W przypadku realizacji przesyłek nietypowych, wielkogabarytowych, wartość ich transportu będzie uzgadniania indywidualnie, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
6. Jeżeli nabywca wymaga numeru nadania przesyłek, taką informację wysyłamy drogą elektroniczną. W ten sposób można sprawdzić aktualny status przesyłki na stronie internetowej.
7. Istnieje możliwość osobistego odbioru towaru w miejscu wskazanym w poczcie elektronicznej przez Sklep.
8. Na żądanie Klienta dopuszcza się wysyłkę zakupionego towaru przez inną firmę spedycyjną, wskazaną przez Klienta i wyłącznie na jego koszt.
9. Towar wysyłany za granicę wymaga aby formę płatności oraz koszty takiej wysyłki ustalono indywidualnie.
10. Dowód zakupu, tzn. Fakturę VAT lub FV na osobę fizyczną zostanie dołączony do przesyłki, lub wysyłany na wskazany adres email.
11. Sklep zastrzega, opóźnienie realizacji przesyłki z przyczyn niezależnych od sprzedawcy. W takiej sytuacji zostanie wysłana informacja na wskazany adres email. Informacji o ewentualnej wysyłce.
12. Na Kliencie spoczywa obowiązek sprawdzenia całości przesyłki, oryginalnego zamknięcia i braku uszkodzeń paczki. W razie zauważenia takich zmiana niezwłocznie należy zgłosić je kurierowi i złożyć stosowną reklamację w firmie kurierskiej zgodnie z przepisami prawa przewozowego.
Wymiana albo zwrot towaru
1. Możliwa jest wymiana towaru wyłącznie wadliwego, po złożeniu odpowiedniej reklamacji i uznaniu jej przez Sklep. Reklamację składa się w formie pisemnej niezwłocznie po ujawnieniu wady, zgodnie z przepisami o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.
2. Zwrot należności możliwy jest tylko w przypadkach opisanych w przepisach prawa cywilnego o rękojmi.
3. Regulamin nie odnosi się do postanowień gwarancji udzielanych na niektóre urządzenia.
4. W przypadku nie spełnienia warunków wymiany towar nie zostanie przyjęty.
5. Samodzielne odesłanie towaru bez przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego nie powoduje powstania po stronie Sklepu jakiegokolwiek zobowiązania.
6.Konsument ma obowiązek zwrotu Produktów w terminie 14 dni od dnia, w którym od umowy odstąpił.
7. Bezpośrednie koszty dostarczenia zwracanego w następstwie odstąpienia od umowy Produktu do Sklepu Vistools ponosi Konsument. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu, który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, koszty zwrotu mogą być różne w zależności od rzeczywistej wagi Produktu, kształtu .
8. Vistools może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.